Eventy | Be Lenka Eventy | Be Lenka

Benefičné eventy Be Lenka

Vzdelávanie
Networking
Lepší svet

Viac než len e-commerce event. V Be Lenka dlhodobo podporujeme iniciatívy zamerané na riešenie ekologických a sociálnych problémov. Preto organizujeme benefičné eventy, z ktorých 100 % výťažku z predaja vstupeniek a finančných darov putuje na podporu projektov, nadácií alebo organizácií, ktoré tieto prostriedky potrebujú.

Na podujatia zadarmo pozývame študentov a učiteľov so záujmom o marketing, podnikanie a e-commerce, aby sme podporili ich praktické vzdelávanie. Celý event je hradený firmou Be Lenka, a preto všetky získané prostriedky smerujú na dobročinné účely.

Pridajte sa k nám a podporte dobrú vec prostredníctvom našich benefičných podujatí!

Celková suma vyzbieraná počas eventov

16 392 €

Následujúce eventy

Cesta ku skutočnému šťastiu: Ako viesť ľudí a seba samého

Tretí benefičný event z dielne Be Lenka sa bude niesť v téme vedenia ľudí a vlastného života, s dôrazom na to, čo naozaj znamená úspech a šťastie. Privítame medzi nami Andy Meškovú a Michala Meška z najúspešnejšieho internetového kníhkupectva Martinus. Budeme sa rozprávať aj o Michalovom sabatikale a spoločne s Jurajom Fehervarim sa pozrieme na to, ako sa mení vedenie ľudí a čo je kľúčové pri riadení tímov v rôznych fázach rastu.

Dátum: 28. november, 2024
Kúpiť vstupenku

Uplynulé eventy

Branding, firemná identita a dizajn

O inšpiráciu v oblasti brandingu, firemnej identity a dizajnu sa podelili Michal Pastier, Juraj Fehervari a Mário Zafka. Okrem dynamickej atmosféry nabitej praktickými informáciami si účasntíci užili aj krst Človečiny, live-recording music session a maľovania na priesvitné plátno. Tentokrát sme podporili dospelých i detských onkologických pacientov.

Vyzbieraná suma: 9032 €
Zisti viac

Zaži rast v e-commerce: Škáluj jednoducho

Ako dosiahnuť raketový rast, globálny úspech a zároveň viesť udržateľný biznis, ktorý je rovnako kvalitný zvnútra aj zvonku? O tom diskutovali Dalibor Cicman z GymBeam a Juraj Fehervari z Be Lenka. Filip Minár z Expandeco a Andrej Kajan z ui42 potom priniesli nové poznatky o dátach, spotrebiteľskom správaní a najnovších trendoch v e-commerce. Výťažok z predaja vstupeniek putoval na podporu ľudí s Downovým syndrómom, konkrétne na pokrytie nákladov na pravidelné rehabilitácie a stretnutia s fyzioterapeutmi, ktoré sú pre mnohých nevyhnutné.

Vyzbieraná suma: 7360 €
Zisti viac