Bude raz Be Lenka svetový líder v barefoot obuvi?
Oslovili sme Petra Brezaniho (Head of Marketing), aby sa vyjadril k práci v Be Lenke a na jeho názor kam firma smeruje. Prečítajte si, ako vníma svoje doterajšie pôsobenie a čo je pre neho motiváciou k ďalšej práci.
Be Lenka dnes patrí medzi rýchlo rastúce firmy, čo sa týka tržieb, personálneho zabezpečenia aj portfólia. Pracujem vo firme ako Head of Marketing & IT a mnohí moji známy sa ma pýtajú, že či nám to ide a ako som spokojný? ?
Musím povedať, že keď som nastupoval do firmy, videl som extrémny priestor v realizovaní všetkého, čo by ma mohlo napĺňať po marketingovej stránke. Videl som to tak, že to bude ťažká „pohodička“ a konečne trošku spomalím. Strašne som sa mýlil. Mýlil som sa v tom, že to taká pohodička nebola, ale s potenciálom som mal pravdu. Veci sa dali robiť, napredovať a fakt ma to bavilo. A baví doteraz. Čiže tá odpoveď pre ľudí okolo mňa je, že nám to ide skvele a moja práca má taký presah, že ju beriem aj ako svoje hobby.
Dnes zodpovedám za množstvo vecí a zabŕdam aj do ďalších. Umožňuje mi to firemná kultúra, ktorú nastavili majitelia Juraj a Lenka a rovnako nastavení ľudia, ktorí sú natoľko angažovaní, že vo výsledku má ich snaha multiplikačný efekt. Každý deň sa zamyslím, že čo je tá hnacia sila a kam to bude smerovať? Dnes som presvedčený, že všetko v živote musí byť trošku súhra zdanlivo odlišných vecí. Ľudia musia mať priestor a robiť veci trošku na „punkáča“, ale zároveň zodpovednosť v rozvoji nás núti veci procesovať a dávať tomu rámec. Tak ako to namixujete, je potom vo výsledku aj smerovanie vašej firemnej kultúry.
Nie nadarmo sa hovorí, že všetko je o ľuďoch. Spájajú nás hodnoty, ale aj ciele a preto dnes nezáleží, či pracujete na top stoličke s iMacom v A-čkových priestoroch. Všetko je to príjemné, ale tá snaha za všetkým a dobrý tím prebije to ostatné.
S Jurajom (CEO) sme sa od začiatku rozprávali o tom, že ako to vidíme a čo chceme so značkou Be Lenka dosiahnuť. A pokračuje to doteraz. A už vtedy sme sa zhodli, že pokiaľ sa nevidíme v najprestížnejších lokalitách a nebudeme brand so svetovým zásahom, tak naša spolupráca ani nemá zmysel. A tak teraz pracujeme všetci na tom, aby sme udržali a rozvíjali naše myšlienky. Pracujeme na značke Be Lenka, ale zároveň pracujeme aj sami na sebe. Pretože najlepšie na tom je, že žijete to, čo potrebujete. Raz dosiahne Be Lenka svoje méty a ja sa teším, že môžem byť už teraz toho súčasťou. Už teraz patrí medzi firmu vyrábajúcu top produkty v porovnaní s najväčšími značkami v segmente barefoot a má potenciál byť aj lídrom v rozvoji.
Môžeme sa rozprávať o mnohých odborných aj filozofických témach, pretože to všetko Be Lenka rieši. Budúcnosť nie je v zisku a hromadení kapitálu. Je čas zaradiť medzi KPI aj iné hodnoty, ako sú napríklad aj udržateľnosť, spokojnosť ľudí a enviromentálnu stopu....
Teším sa na ďalšiu prácu a fungovanie s partiou kolegov v Be Lenke.